Badanie RDE obejmuje jazdę w terenie miejskim, pozamiejskim i na autostradzie
Podział trasy | |||
Faza testu | Miejska | Pozamiejska | Autostradowa |
Udział | 29 ÷ 44 % | 23 ÷ 43 % | 23 ÷ 43 % |
Wymagania dotyczące przejazdu | |||
Czas | 90 ÷ 120 min | ||
Dystans | ≥ 16 km | ≥ 16 km | ≥ 16 km |
Wymagania dotyczące prędkości | |||
Średnia prędkość | 15 ÷ 40 km/h | – | – |
Wymagania dotyczące warunków otoczenia | |||
Umiarkowane warunki wysokościowe | 0 ÷ 700 m n.p.m. | ||
Rozszerzone warunki wysokościowe | 700 ÷ 1300 m n.p.m. | ||
Umiarkowane warunki temperatury | 0 ÷ 35 °C | ||
Rozszerzone warunki temperatury | -7 ÷ 0 °C i 35 ÷ 38 °C | ||
Wymagania dotyczące modułu GPS | |||
Skorygowana całkowita odległość przejazdu | <= 4% | ||
Najdłuższy czas błędu odczytu z GPS | <= 120 s | ||
Całkowity czas błędów w odczycie z GPS | <= 300 s | ||
Wymagania dotyczące wysokości | |||
Różnica wysokości między początkiem a końcem testu | <= 100 m n.p.m. | ||
Różnica w wysokości między GPS a mapą topograficzną | <= 40 m | ||
Skumulowany dodatni przyrost wysokości dla testu | < 1200 m/100 km | ||
Skumulowany dodatni przyrost wysokości dla fazy miejskiej | < 1200 m/100 km | ||
Wymagania dotyczące zatrzymanie pojazdu | |||
Maksymalny postój pojazdu po uruchomieniu silnika | <= 15 s | ||
Najdłuższe zatrzymanie pojazdu | <= 300 s | ||
Udział procentowy zatrzymań pojazdu w części miejskiej | >= 6% i <= 30% | ||
Margines PEMS | |||
NOx | PN | ||
0.1 | 0.34 |
Kopia Badanie RDE obejmuje jazdę w terenie miejskim, pozamiejskim i na autostradzie
Podział trasy | |||
Faza testu | Miejska | Pozamiejska | Autostradowa |
Udział | 29 ÷ 44 % | 23 ÷ 43 % | 23 ÷ 43 % |
Wymagania dotyczące przejazdu | |||
Czas | 90 ÷ 120 min | ||
Dystans | ≥ 16 km | ≥ 16 km | ≥ 16 km |
Wymagania dotyczące prędkości | |||
Średnia prędkość | 15 ÷ 40 km/h | – | – |
Wymagania dotyczące warunków otoczenia | |||
Umiarkowane warunki wysokościowe | 0 ÷ 700 m n.p.m. | ||
Rozszerzone warunki wysokościowe | 700 ÷ 1300 m n.p.m. | ||
Umiarkowane warunki temperatury | 0 ÷ 35 °C | ||
Rozszerzone warunki temperatury | -7 ÷ 0 °C i 35 ÷ 38 °C | ||
Wymagania dotyczące modułu GPS | |||
Skorygowana całkowita odległość przejazdu | <= 4% | ||
Najdłuższy czas błędu odczytu z GPS | <= 120 s | ||
Całkowity czas błędów w odczycie z GPS | <= 300 s | ||
Wymagania dotyczące wysokości | |||
Różnica wysokości między początkiem a końcem testu | <= 100 m n.p.m. | ||
Różnica w wysokości między GPS a mapą topograficzną | <= 40 m | ||
Skumulowany dodatni przyrost wysokości dla testu | < 1200 m/100 km | ||
Skumulowany dodatni przyrost wysokości dla fazy miejskiej | < 1200 m/100 km | ||
Wymagania dotyczące zatrzymanie pojazdu | |||
Maksymalny postój pojazdu po uruchomieniu silnika | <= 15 s | ||
Najdłuższe zatrzymanie pojazdu | <= 300 s | ||
Udział procentowy zatrzymań pojazdu w części miejskiej | >= 6% i <= 30% | ||
Margines PEMS | |||
NOx | PN | ||
0.1 | 0.34 |